Liczba produktów: 28
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Panasonic Lumix S 100 mm f/2.8 Macro (S-E100E) to jeden z najmniejszych i najlżejszych obiektywów makro, który zapewnia maksymalne powiększenie 1:1 i minimalny dystans ogniskowania 0,204 m. Jego uszczelniona konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i wilgoci, a także niskich temperatur do -10°C.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny zoom o zaawansowanej konstrukcji optycznej z funkcją makro, który cechuje się uszczelnioną konstrukcją. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania i filmowania dzięki szybkiemu, precyzyjnemu i cichemu AF oraz płynnej przysłonie. Kompaktowa budowa, niska waga i niezmienna długość pozwalają na łatwe wykorzystanie go z gimbalami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw typu zoom do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa, sportowa lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw typu tilt&shift, który zapewnia doskonałe narzędzie profesjonalnym fotografom reklamowym czy martwych natur, umożliwiając wykonanie świetnych zbliżeń. Oferuje 1 soczewkę asferyczną i 2 soczewki ED, skutecznie eliminujące typowe problemy obiektywów tele. Gwint mocowania filtrów 72 mm umożliwia korzystanie z filtrów optycznych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Krótki teleobiektyw do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa, makro lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw zaprojektowany do współpracy z bezlusterkowym średnim formatem FujiFilm GFX. GF 23mm F4 to szerokokątny obiektyw idealny do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz i każdej innej wymagającej objęcia szerokiego planu. Na szczególną uwagę zasługują uszczelnienia przed wpływem niesprzyjających warunków pogodowych, takich jak wilgoć, pył i niska temperatura. 9-listkowa, zaokrąglona przysłona gwarantuje atrakcyjnie wyglądający bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw o długiej ogniskowej do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Lekki i kompaktowy obiektyw szerokokątny do średnioformatowych aparatów z serii FujiFilm GFX. Smukły design i świetna wydajność zapewniają idealną współpracę z aparatami o matrycach 100 MP. Posiada 2 elementy asferyczne i 2 elementy ED, a jego zaawansowana konstrukcja skutecznie koryguje aberracje typowe dla obiektywów szerokokątnych. Uszczelniona konstrukcja pozwala na użytkowanie go nawet w trudnym środowisku i na mrozie.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw dedykowany do średnioformatowych bezlusterkowców FujiFilm GFX. Uniwersalny instrument optyczny znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, od portretu przez architekturę po krajobraz. Zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków (pył, kurz, wilgoć i niskie temp.) pozwoli na bezpieczne fotografowanie w plenerze. Wyróżniają go wysokiej jakości szkło optyczne o niskiej aberracji i jakości zarezerwowanej głównie dla obiektywów stałoogniskowych oraz unikalne odwzorowanie kolorów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw zaprojektowany z myślą o średnioformatowych aparatach bezlusterkowych FujiFilm GFX. Wyróżnia do ogromna rozdzielczość obrazu w całym kadrze oraz unikalna reprodukcja kolorów. Przy pomocy tego instrumentu optycznego uzyskamy kąty widzenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 36 mm podpiętego do aparatu małoobrazkowego. To uniwersalny obiektyw, który znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, od dokumentalnej po street. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak wilgoć, pył i niskie temperatury.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
FujiFilm Fujinon GF 50 mm f/3.5 R LM WR oferuje ogniskową 50 mm, której ekwiwalent dla systemu małoobrazkowego wynosi 40 mm. Sprawia to, że obiektyw znajduje zastosowanie w fotografii podróżniczej i ulicznej. Fujinon GF to seria obiektywów stworzonych z zamiarem wykorzystywania pełnego potencjału aparatów średnioformatowych FujiFilm GFX. Wyróżnia je wysoka rozdzielczość, unikalna reprodukcja kolorów i bogate odwzorowanie tonacji barw.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kompaktowy obiektyw o standardowej ogniskowej do matrycy średnioformatowej, którego jasność wynosi f/1.7. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 14 soczewek rozmieszczonych w 10 grupach, wśród których można znaleźć 2 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne, a także soczewki o wysokim współczynniku załamania światła. 11-listkowa przysłona i silnik AF prądu stałego zapewniają precyzyjną pracę z obrazem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Kąt widzenia odpowiada ogniskowej 50 mm na matrycy małoobrazkowej. Uniwersalny obiektyw znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, od portretu po krajobraz. Symbol WR oznacza, że obiektyw jest zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak wilgoć i pył. Wyróżnią się wysoką rozdzielczością obrazu w centrum i na brzegach oraz unikalną reprodukcją kolorów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
GF80mmF1.7 R WR to obiektyw o standardowej długości ogniskowej wynoszącej 80 mm (co jest odpowiednikiem ogniskowej 63 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm). Jego duża zewnętrzna soczewka podstawowa z autofokusem charakteryzuje się maksymalnym otworem przysłony F1.7, co czyni go najjaśniejszym wśród modeli obiektywów Fujifilm z mocowaniem G.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano 2 elementy ze szkła SLD i 1 element FLD, a także 2 elementy asferyczne. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sigma A 15 mm f/1.4 DG DN diagonal fisheye L-mount to obiektyw typu rybie oko należący do linii premium Art, który wyróżnia się znakomitą jakością obrazu zarówno w centrum, jak i na obrzeżach kadru. I to przy maksymalnie otwartej przysłonie f/1.4. 21 elementów rozmieszczonych w 15 grupach zawiera także 4 soczewki FLD, 3 soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i 2 soczewki asferyczne. Silnik liniowy HLA sprawia, że to świetny obiektyw do filmowania, a specjalne rozwiązania do astrofotografii umożliwiają wykorzystanie tego modelu w profesjonalnym obrazowaniu nocnego nieba.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.